У бізнесі часто виникають проблеми зі співпрацею між відділами, що призводить до втрати інформації, дублювання завдань і розмивання відповідальності. Щоб вирішити ці проблеми, компанія RozetkaPay вирішила використовувати CRM-систему NetHunt, яка дозволила автоматизувати обробку заявок і скоротити час на цей процес до 1 години. CRM допомагає автоматично переміщувати заявки між відділами, надсилати листи клієнтам, змінювати статуси та розподіляти задачі. Це дозволило компанії ефективно обробляти заявки і швидко масштабуватися. CRM також сприяє покращенню міжвідділової співпраці шляхом збереження всієї інформації про клієнтів, створення прозорості у комунікації та візуалізації процесів. Кейс компанії RozetkaPay показує, як автоматизація процесів допомагає створити організований та ефективний робочий процес для команди.
CRM як інструмент злагодженої роботи відділів: кейс RozetkaPay та NetHunt
