Фільм “Як приборкати дракона” став новим лідером у прокаті, заробивши $83 мільйони у США, що виявилося більше, ніж передбачали аналітики. Стрічка отримала велику популярність серед сімейної аудиторії та любителів однойменного мультфільму 2010 року. На міжнародному ринку фільм також показав сильний результат, заробивши $114 мільйонів. Загалом, глобальні збори фільму за перший вікенд склали $197,8 мільйона. Відомо, що бюджет стрічки становив $150 мільйонів, а на маркетинг витрачено близько $100 мільйонів. Фільм “Як приборкати дракона” є ще одним успішним PG-релізом, який привернув увагу глядачів. Новинка витіснила з першого місця ремейк Disney “Ліло і Стич”, який цього вікенду опустився на друге місце. У цілому, фільм “Ліло і Стич” уже зібрав $366 мільйонів у США та $858 мільйонів у світі. Друге місце у прокаті посіла романтична комедія “Матеріалісти”, а на третьому – блокбастер “Місія нездійсненна: Останнє зведення”.
Як приборкати дракона злетів на вершину світового прокату з $198 млн
