Два фільми – “Ліло і Стіч” та “Місія неможлива: Фінальна розплата” – успішно стартували у світовому кінопрокаті. “Ліло і Стіч” зібрав $183 мільйони, хоча витрати на його створення та маркетинг склали близько $200 мільйонів. Тим не менше, фільм має шанси вийти у плюс завдяки популярності серед сімейного глядача. З іншого боку, “Місія неможлива: Фінальна розплата” зібрала $190 мільйонів у перші дні прокату, хоча витрати на її створення перевищили $400 мільйонів. Незважаючи на це, це найкращий старт у всій історії серії “Місія неможлива”, трохи випередивши попередній фільм “Місія: Наслідки” за обсягом зборів.
Ліло і Стіч випереджає Місію неможливу за касовими зборами
