Останнім часом месенджери стали не лише додатковим, але й основним засобом спілкування між брендами та споживачами. Директор компанії Casino.ua Олександр Бабенко заявив, що користувачі все частіше спілкуються з бізнесом через месенджери, де можна швидко й ефективно отримати допомогу та інформацію про продукти. Платформи, такі як Telegram, WhatsApp і Viber, стали важливим інструментом для брендів у продажу та взаємодії зі споживачами, дозволяючи уникнути залежності від алгоритмів соціальних мереж. Компанії активно використовують чат-ботів, ексклюзивний контент та спільноти для підтримки клієнтів та формування нових відносин. Це вказує на те, що месенджери стають платформою для створення більш персоналізованих, швидких та відкритих відносин між компаніями та клієнтами, що може замінити традиційний e-mail-маркетинг та соціальні мережі у багатьох сегментах.
Месенджери змінили класичні канали взаємодії бізнесу з клієнтами – експерт
