У 2024 році компанія Meta, яка володіє сервісами Facebook та Instagram, може отримати близько 10% свого доходу, що становить приблизно $16 мільярдів, від реклами шахрайських схем і заборонених товарів. Внутрішні документи компанії показують, що це включає фейкові інвестиційні проєкти, незаконні онлайн-казино, шахрайські інтернет-магазини та заборонені медичні засоби. Meta намагалася виміряти розміри такої реклами на своїх платформах, але також прагне зменшити їх кількість. Щодня користувачі бачать до 15 мільярдів подібних оголошень. Компанія стверджує, що активно бореться з шахрайською рекламою, і наведена оцінка у 10% є приблизною. Водночас Meta визнає, що деякі з оголошень, які спочатку вважалися порушенням правил, після перевірки виявилися допустимими.
Meta заробила $16 млрд у 2024 році на шахрайських оголошеннях – Reuters