Футбольний клуб “Динамо” (Київ) уклав партнерство з мережею “БРСМ-Нафта”, яке має не лише спортивне, а й соціальне значення. Умови війни надають цьому партнерству особливого символізму. Попри те, що спочатку планувалася масштабна презентація з дорогим промо-роликом, “БРСМ-Нафта” вирішила передати запланований бюджет у розмірі 300 тисяч гривень на потреби українських військових. Генеральний директор клубу “Динамо” (Київ) підкреслив, що така співпраця відповідає філософії клубу, а для мережі “БРСМ-Нафта” це є кроком у майбутнє. Обидва партнери вважають, що об’єднання заради перемоги України є надзвичайно важливим як на спортивній арені, так і на полі бою.
Новий партнер ФК “Динамо” (Київ) — БРСМ-Нафта підтримав ЗСУ
