За останній рік авіаційна галузь Росії серйозно постраждала через санкції, і Росія змогла побудувати лише один комерційний літак з п’ятнадцяти запланованих. Це сталося через обмеження доступу до іноземних компонентів і високі процентні ставки, які ускладнюють інвестиції. Російські авіакомпанії, які мають великий парк літаків, тепер змушені шукати складні шляхи для отримання необхідних компонентів через санкції. Це призвело до того, що створення нової інфраструктури та технологій практично з нуля може зайняти десятиліття. Крім того, останні інциденти підкреслюють важливість підтримки безпеки і справності існуючих літаків. Взимку 2022 року Росія опинилася під суворими заходами західних країн через наступ на Україну. Ситуація в авіаційній галузі є лише частиною загального сповільнення російської промисловості, яке спостерігається в інших секторах, таких як автомобільний, вугільний, металургійний та нафтовий. Криза в авіації посилюється з часом, і Росія шукає шляхи обходу санкцій через покупців на Близькому Сході та в країнах Азії.
РФ за рік побудувала один літак замість 15 – ЗМІ
