Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Авто новини - Suzuki представила новий логотип уперше за понад 20 років

Японський автовиробник Suzuki представив оновлений фірмовий знак, який зазнав першої зміни з 2003 року. Знакове “S” зберіг свою форму, але отримав новий вигляд: він став плоскішим з тонкими контурами по краях і покриттям кольору “яскраве срібло”. Це рішення компанія пояснює тим, що новий логотип краще виглядає на екранах смартфонів і в цифровому середовищі, а також є більш екологічним у виробництві. Президент Suzuki Тосіхіро Сузукі вважає, що такий крок допоможе підвищити цінність продуктів для клієнтів та адаптуватися до викликів нової епохи. Оновлений знак вперше з’явиться на концепт-карах, які будуть представлені на виставці Japan Mobility Show у жовтні 2025 року, і потім буде поступово впроваджений у всі серійні моделі. Через незмінні пропорції нову емблему можна буде встановити навіть на вже існуючі автомобілі без оновлення дизайну.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *