Tesla втрачає ринок Китаю через конкурента

Новини бізнесу - Tesla втрачає ринок Китаю через конкурента

Американська компанія Tesla стала свідком падіння продажів своїх електромобілів в Китаї вже сьомий місяць поспіль. У квітні цього року Tesla продала на 6% менше автомобілів Model 3 та Model Y, порівняно з аналогічним періодом минулого року. У той же час, головний конкурент Tesla на китайському ринку, компанія BYD, показує рекордні результати продажів. Крім того, загальний обсяг продажів нових енергетичних транспортних засобів у Китаї зросли на 42% у квітні цього року. Tesla також стикається зі спадом продажів на глобальному рівні, що може бути пов’язано зі зменшенням інтересу до бренду через політичну активність Ілона Маска та зростання конкуренції на ринках певних країн. У той же час, компанія BYD встановила новий рекорд з продажів у Китаї за цей рік, підтверджуючи свої амбітні плани досягнення 5,5 мільйонів постачань щорічно. Акції Tesla зазнали значного падіння ціни у зв’язку з цими новинами.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *