Національний науково-дослідний інститут з кібербезпеки Польщі (NASK) повідомив, що виявив політичну рекламу у Facebook, яка можливо була фінансована з-за кордону. Ця реклама була спрямована на польську аудиторію під час виборчої кампанії. За даними інституту, акаунти, які розміщували цю рекламу, витратили більше коштів за останні сім днів, ніж будь-який офіційний виборчий штаб. Проте не уточнюється, з якої саме країни могла надходити фінансова підтримка. У неділю в Польщі відбудеться перший тур президентських виборів, у якому беруть участь кілька кандидатів, зокрема ліберальний мер Варшави Рафал Тшасковський, директор Інституту національної пам’яті Кароль Навроцький і представник ультраправих Славомір Менцен. Польська влада попереджала про можливі загрози російського шпигунства, саботажу та кібератак, оскільки Польща є ключовим центром підтримки України.
У Польщі виявили зовнішнє фінансування виборчої кампанії
