У Швеції з 1 червня починають діяти нові правила щодо продажу алкоголю. Тепер дрібним виробникам дозволено прямо продавати свої напої клієнтам, а не через державну мережу магазинів. Це перше послаблення довгострокової монополії на продаж алкоголю, яка була введена для боротьби з пияцтвом. Зміни мають допомогти малому бізнесу зростати, але основна роль в продажах алкоголю залишається за державними магазинами Systembolaget. Наприклад, броварні та виробники вин тепер можуть продавати свою продукцію напряму клієнтам після платної екскурсії на їхньому виробництві. Є обмеження на кількість і години продажу, а також продавець повинен попередити про ризики вживання алкоголю. Планується провести аналіз ефективності цих змін через шість років і внести корективи, якщо потрібно.
У Швеції послаблюють 100-річну монополію на продаж алкоголю
