Укрзалізниця відновила понад 90% сервісів для пасажирів

Новини України - Укрзалізниця відновила понад 90% сервісів для пасажирів

Укрзалізниця повідомила, що відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів після кібератаки, яка сталася 23 березня. Компанія відновила інтеграцію з Армія+ для придбання квитків військовослужбовцями, а також верифікацію через Дія для міжнародних рейсів. У найближчі дні планується відновлення порталу замовлення послуг та програми лояльності. Вантажні сервіси планують відновити у першій декаді квітня, а наразі оформлення документів на перевезення вантажів відбувається у паперовому вигляді.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *