Фахівці Укрзалізниці працюють над відновленням онлайн-продажу квитків. Наразі можна купити квиток на вокзалі за 15 хвилин або оформити у потязі. Голова Укрзалізниці Олександр Перцовський зазначив, що робота онлайн-сервісів буде відновлена незабаром. На вокзалах працюють спеціалісти, які керують чергою та надають пріоритетні місця у черзі військовослужбовцям, пасажирам з дітьми та людям з інвалідністю. Пасажири, які не встигають купити квиток у касі, можуть оформити його у потязі. Навіть якщо квиток був куплений онлайн, його не потрібно роздруковувати – провідники посадять пасажира у потяг по зображенню квитка. Усі поїзди слідують за графіком попри кібератаку, жоден поїзд не скасовано. Якщо пасажиру відмовляють у продажі квитка, можна звернутися до начальника поїзда, на гарячу лінію або в чати соціальних мереж.
В УЗ працюють над відновленням онлайн-продажів квитків
