Від уроку до бізнес-проєкту: як школярі Черкащини та Київщини занурилися у світ аквакультури

Від уроку до бізнес-проєкту: як школярі Черкащини та Київщини занурилися у світ аквакультури

Формування відповідального громадянського суспільства та виховання в дітей почуття поваги й любові до природи рідного краю – як ніколи на часі.

Саме тому представники Методично-технологічного центру з аквакультури Держрибагентства вирушили на Черкащину та Київщину, де провели низку пізнавальних зустрічей зі школярами й допомогли їм не лише краще пізнати природу, а й навчитися свідомо та дбайливо взаємодіяти з нею.

Фахівці в доступній і дружній формі розповіли учням початкових класів про значення риб у природі та житті людини. Діти охоче ділилися власними історіями: згадували акваріумних рибок, риболовні пригоди та улюблені рибні страви. Також обговорювали аквакультуру — вирощування риби, креветок, водоростей і молюсків, наголошуючи на її важливості в сучасному світі.

Водночас заняття для учнів 9-х класів стало справжньою мандрівкою в світ сучасних водних технологій. Школярі дізналися про різновиди аквакультури, міжнародний досвід її розвитку (зокрема на прикладі Ізраїлю), а також переглянули відео про інноваційне господарство, де гармонійно поєднуються вирощування полуниці та бджільництво.

Особливу увагу було приділено ролі новітніх технологій у сфері аквакультури — використанню штучного інтелекту для моніторингу стану водного середовища, автоматизованої годівлі та управління якістю води в режимі реального часу. Учні також дослідили принцип роботи сучасної рециркуляційної аквакультурної системи й обговорили приклади рибництва в їхньому регіоні.

Після лекції команди дев’ятикласників отримали творче завдання: розробити власний бізнес-проєкт з вирощування водних біоресурсів. Школярі створювали концепції, підбирали назви, розробляли логотипи та презентували свої стартапи. Це був не просто урок, а справжній майстер-клас, що поєднав творчість із дбайливим ставленням до природи та потенційною можливістю реалізації підприємницьких ідей.

Школа — це перше середовище, у якому дитина починає глибоко сприймати світ і формувати цінності, що супроводжуватимуть її протягом усього життя. Якщо ми прагнемо зберегти планету для майбутніх поколінь, необхідно починати саме зі шкільної лави.

Подібні ініціативи не лише знайомлять дітей із природою, а й демонструють, що екологія може бути цікавою, корисною й надзвичайно важливою. Цілком імовірно, що сьогоднішній школяр уже завтра стане розробником інноваційних моделей вирощування гідробіонтів або успішним керівником рибного господарства.

📲 Підписуйтесь на наш телеграм-канал 👉 https://t.me/dargme та дізнавайтеся новини Держрибагентства першими.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *