Volkswagen вирішив розширити свою стратегію на китайському ринку, почавши продавати автомобілі, створені спільно з FAW, і в інших країнах. Перші моделі, які з’являться на ринках Близького Сходу, – седани Magotan і Sagitar, побудовані на спільній платформі з європейським Passat. Volkswagen також планує експортувати автомобілі під брендом Jetta до країн Центральної Азії. У майбутньому компанія планує випускати доступні електрифіковані моделі для китайського ринку, які будуть коштувати менше $14 тисяч. Volkswagen сподівається, що бюджетні електромобілі стануть популярними в Китаї до 2030 року, і планує випустити близько 50 нових енергоефективних моделей у цій країні до кінця десятиліття, з яких 30 будуть повністю електричними.
Volkswagen почне експортувати свої китайські моделі за кордон
