Після 24 лютого багато компаній вирішили перейти на українське програмне забезпечення, щоб підтримати вітчизняних розробників та отримати сучасні рішення. Компанія Uklon швидко адаптувалася до нових умов, перейшовши на українську CRM-систему NetHunt. Це дозволило їм ефективно організувати доставку та управляти корпоративними перевезеннями. Міграція на нову CRM-систему була успішною завдяки гнучким налаштуванням і можливості самостійно виконувати автоматизацію без залучення IT-фахівців. NetHunt CRM також була інтегрована з внутрішньою системою компанії, що дозволило в режимі реального часу відслідковувати клієнтську активність. Результатом впровадження нової CRM-системи стали скорочення циклу угоди, зменшення ризику відтоку клієнтів та оновлення бази в реальному часі. Керівник напрямку Uklon Delivery дав три поради щодо використання CRM-системи: відмовитися від російського ПЗ, не відкладати впровадження CRM та інтегрувати її з усіма внутрішніми системами компанії. Уклон продемонстрував, що навіть великі компанії можуть швидко перейти на українське програмне забезпечення і вдосконалити свої бізнес-процеси.
Як Uklon автоматизували свій бізнес з NetHunt CRM
