ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

Новини бізнесу - ЗМІ назвали суму витрат фармкомпаній на рекламу в Україні за 2024 рік

У 2024 році фармацевтичні компанії в Україні витратили принаймні 4 мільярди гривень на рекламу своїх препаратів. Ці витрати, як повідомляється, призводять до збільшення цін на ліки для пацієнтів. Зокрема, реклама на телебаченні обійшлася фармвиробникам у 3,6 мільярда гривень, що на 18,9% більше, ніж у попередньому році. Найбільш активними рекламодавцями залишаються українські компанії Фармак, Дарниця, ПРО-фарма, Артеріум та Дельта Медікал. Крім телебачення, фармкомпанії активно рекламуються в інтернеті, вкладаючи кошти у соціальні мережі, пошукову рекламу, медичні додатки та навіть в TikTok та Telegram. За даними УНН, деякі фармацевтичні компанії витрачають до 90% від ціни препаратів на їх рекламу, що робить лікування дорожчим для пацієнтів. У порівнянні з Європейським Союзом, де реклама ліків обмежена, в Україні фармацевтичні компанії активно просувають свої продукти, включаючи оплату реклами лікарям та участь у медичних заходах.

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *